5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

در باب تراختور فریاد خوفته !

سایت متحد هواداران - آن روزها که تراختور در لیگ نبود هواداران بودند آن روزها که نتیجه نبود هواداران بودن و اکنون نیز خواهند بود. مردمانی که تراختور را به دور از برد و باخت به دور از بازیکنان کهکشانی دوست می دارند و فریادشان تراختور است تراختوری که نامی به بزرگی آذربایجان را یدک می کشد همیشه خواهد بود یا با شما یا بدون شما این شما نیستید که تراختور را می سازید این خاک مقدس آذربایجان است که تراختور را می سازد و این فریاد خوفته من و هواداران است که تراختور را می سازد بارها و بارها  حقوق مان را پایمال کردند و فریاد یاشاسین آذربایجان را نشنیدند تراختور کلمه ای است فراتر از یک باشگاه تراختو را با محروم ساختن نا عادلانه از لیگ قهرمانان آسیا یا با سخنان در گوشی به بازیکنان و برگشتن تصمیم داور نمی توان متوقف ساخت چون من و تو همه هستیم تا نحایت پیروزی هایش!
پیراهن تراختور فراتر از شهرت قدرت پول و در نحایت سیاست است  پیراهن تراختور عرق آذربایجان است و فریاد یاشاسین آذربایجان است ما خواهیم بود با غرور و برای فرهنگ آذربایجان .
ما مردمانی هستیم که پدرانمان درس بزرگ مردی را به ما آموخته اندما برای بودن و برای عظمتمان است که ورزشگاهها را پر می کنیم فرهنگ آذربایجان به قدری بزرگ است که عظمتش نمی تابد هیچ ناسزایی را ما برای پدارنمان و برای فرزندانمان این فرهنگ را یدک میکشیم .

مدیر عامل من بازیکن من  و مسئول آذربایجانی تو یک سربازی پس در کنار من  برای بزرگی وطنم باش تا لذت این پیراهن ارزشمند را بکشی و بودن در کنار و دل مردمم را تجربه کنی همان گونه که گذر زمان نیز بزرگ مردهایمان چون ستارخان باقر خان  ، شهریار و هزاران مرد بزرگ را که در کنار مردممان سینه سپر کردند نتوانست به فراموشی بسپارد و

در آخر

یاشاسین آذربایجان.
قوجا سوگی

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد