5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

هر آمدنی رفتنی دارد

سایت متحد هواداران - پرونده ی بازیهای این فصل لیگ با همه ی خاطرات تلخ و شیرینش بسته شد. تراختور با کسب عناوین افتخاری تیم اخلاق، بهترین خط دفاع و پرتماشاگرترین تیم با قرار گرفتن در جایگاه 5 به کار خود پایان داد. سایت متحد هواداران بعد از تعطیلی سایت تراکتورفنس مادر وارد عرصه ی حمایت از تراختور شد. فراز و نشیب های زیادی داشتیم و مدتی نتوانستیم به کار خود ادامه دهیم. ولی برگشتیم تا کار نیمه تمام خود را به پایان برسانیم و به کمک شما توانستیم.

هدف کلی سایت از ابتدا، هوادار محور بودن آن بود تا بتوانیم همه را دور هم جمع کنیم تا از افراط و تفریط جلوگیری شود. که این مورد شامل حال مدیران، کاربران  و خوانندگان نیز میشد. چون معتقد بودیم که اگر جلوی گفتمان گرفته شود، هیچگاه تعادل برقرار نشده و به افراط و تفریط دامن خواهیم زد.

امروز دیگر با خیال آسوده می توانیم بگوییم ( این ما اینبار خیلی کوچک هست و خیلی وقتها باید گفت من) آنهم بر اساس نظرسنجی سایت، عملکرد قابل قبولی داشتیم ( البته اعتقاد داریم کسی که از سایت و عملکرد راضی نباشد در سایت نیست که نظرش را بیان کند پس زیاد هم بر روی آن تکیه نمی کنیم ).این باعث خوشحالیست البته آرزو داشتیم که این درصد و نمره ها را با عملکرد خود بهتر می  کردیم.

سایت متحد هواداران به صورت رسمی به فعالیت خود به عنوان سایت هوادارای پایان می دهد. آنهم به دلیل اینکه نمی خواهد هواداران شاهد افت این سایت در فصل جدید لیگ برتر - به خاطر محدودیت منابع انسانی و زمانی - باشند. سایت پابرجا خواهد بود، تا تاریخ دوساله تراختور را حفظ کنیم. در تاریخ 5 خرداد ماه ، ساعت 10:30 برای خداحافظی به قول این اجنبی ها - گودبای پارتی- در سایت خواهیم بود. به صورت زنده با هم در اتاق چت گفتگو خواهیم کرد و مارشهای تراختور را گوش خواهیم داد. از همه ی کسانی که در این مدت تلاش کردند تشکر می کنیم، بابک، آینالی، آذربایجان، شاهین، دلجوان، فرزاد، آتنا، فرشید، یارپاق،ترک آز در بخش سایت و همه مدیران بخش فروم که منت بر بر سر ما گذاشتند و فعالیت کرده بودند. در نهایت از همه نویسندگان سایت که محبتشان را فراموش نمی کنیم.

 

به امید قهرمانی تراختور

یاشاسین آذربایجان

یاشاسین تراختور

مدیریت سایت متحد آتانیو

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد