5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

زنـگ موبایل ترکی

 

زنـگ موبایل ترکی

هنرمند:مسعود نامداری

به کوشش:شهرام بدری

برگرفته از البوم ایلگر

سری اول

پس از درخواست فراوان کاربران قشقایی بالاخره بخش "زنگ موبایل قشقایی" رو

هم نیز راه اندازی کردم

خیلی از عزیزان دوس داشتند که زنگ موبایلشون اهنگ قشقایی باشه و این باعث

شد که من با مروری مجدد بر البومهای قشقایی و گوش دادن به تک تک اهنگها،

قسمتهای مناسب رو واسه برش انتخاب کنم

این امر چون واسه اولین بار اتفاق می افته از شما درخواست دارم پیشنهادات و

انتقادات خودتونو ابلاغ بفرمایید تا در صورت وجود مشکل، اونا رو برطرف کنم

فرمت MP3

 

 

 

 

 

 

 

 

1.زنگ تصنیف حیدری           دانلود 4shared


2.زنگ آواز حیدری              دانلود 4shared


3.زنگ مقدمه کیخا              دانلود 4shared


4.زنگ آواز کیخا              دانلود 4shared


5.زنگ آی و چای            دانلود 4shared



بزرگترین آرشیو موسیقی قشقایی


http://shahrambadri.titrblog.com/post369.php

نظرات 1 + ارسال نظر
aydin 1390/03/06 ساعت 10:05 ق.ظ http://mashahir.arzublog.com

sizi xöşgürdüq
qaşqayistan bötüv türklərin iftixaridir

اگر جوانان ایل قشقایى مانند سایر جوانان آسمیله نمیشدند و شناخت بهترى از فرهنگ زیباى خود داشتند،هرگز در توهمات آریایى پرستى که فقط از جهل نشات میگیرد نمی افتادند
ایل بزرگ قشقایى همه چیز دارد الا یک چیز،همان چیزى که رضاخان میر پنج از آزربایجان،ترکمنستان جنوبى،خلجستان،بلوچستان و گرفت "خودباورى"
در راستاى مبارزات فرهنگى و ایجاد خودباورى وبلاگ مشاهیر تورک را دایر کرده ایم
از شما خواهشمندیم ما را به لیست لینکهاى خود اضافه کنید
متشکر

سلام
من سیزین لینکی آچانمادیم!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد