5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

بحرانهای پیرامون تیم تراختور و راه حل آنها- بخش دوم: بحران عدم پ

TractorFansPortal.Com. اینجانب در مقاله اول در مرود لزوم تصمیم گیری هواداران صحبت کردم و راه حل آن را در این مساله یافتیم که هواداران باید به اولویت وارد بحثهای پیرامون تراکتور شده و بدون دریافت نتیجه وارد بحثهای دیگر مخصوصا حاشیه های مبهم نشوند.

با اصل قرار دادن این مساله به دومین بحرانی که پیرامون تراختور وجود دارد می پردازیم.

بحران عدم پاسخگویی مسئولین:

هرچند این مشکل در تمام تیمها وجود دارد اما به دلیل موقعیت خاص تراختور این مساله بسیار حاد شده است. حتما هواداران نمونه های این بی توجهی به خواست خود را بسیار به یاد دارند و از این موضوع رنج می برند.
راه اول: نظرسنجی

ما در سایتهای هواداری هر چند یک بار شاهد نظرسنجی از هواداران در رابطه با موضوعات خاص هستیم که به علت عدم پیوستگی این نظرسنجیها، نتایج آن نیز از اذهان هوادران و مسئولین پاک میشود و این جریان به صورت همیشگی تکرار میشود و نوعی مصونیت از جوابگویی را برای مسئولین به ارمغان آورده هست.

برای اینکه مسئولین سنگینی جوابگویی را بر دوش خود احساس کنند لازم هست تا سایتهای هواداری تراکتور به عنوان اصلیترین رسانه هواداران نقش خود را پررنگتر کنند . سایتهای هواداری تراختور علی الخصوص سایتهای مستقل می توانند دست به نوآوریهایی در این زمینه بزنند. از جمله اختصاص بخشی از سایت در صفحه اول به نظرسنجیها می باشد. این نظرسنجیها باید همیشگی باشند و محدود به زمان خاصی نشوند. بطور مثال:

نظرسنجی در مورد رضایت از نحوه عملکرد فنی بازیکنان تیم تراختور.
در این نوع نظرسنجی بعد از پایان هر بازی هواداران به بازیکنان تیم نمره می دهند و بهترین بازیکن و بدترین بازیکن از نگاه هوادارن انتخاب میشود.و بدترین مدال سیاه و بهترین مدال طلای هفتگی هوادارن را از آن خود می کند. این نظرسنجیها باید در تمام بازیها انجام شود و نمره فصل بازیکنان در سایت به معرض نمایش گذاشته شود و کفش طلایی هواداران به بهترین بازیکن اختصاص می یابد و بازیکنان با نمره پایین باید از تیم کنار گذاشته شوند. نتایج این نظرسنجیها وقتی زیبایی دوچندان خواهد یافت که این نظرسنجیها در قالب پلاکارد در استادیوم به نمایش گذاشته شود.

نظیر این نظرسنجیهای همیشگی را ما می توانیم برای ارکان مدیریتی تیم ، ارگانهای فدراسیون فوتبال و سایر سازمانهای دخیل در نتایج تیم تراختور پیاده کنیم . شک نکنید که این نهادها و بازیکنان از نمره بد ناراحت و از نمره خوب هواداران خوشحال خواهند شد و سعی در بدست آوردن نمره بهتر و عدم کسب مدال سیاه خواهند نمود .
راه حل دوم: گسترش فضای چند زبانی رسانه های هواداران
دنیای امروزی دنیای پرهیاهویی هست و برای اینکه صدای ما به گوش جهانیان برسد لازم هست که رسانه هاس خود را مجهز به زبانهای روز دنیا بکنیم.  انتشار اخبار و حواشی  بوجود آمده تنها به زبان فارسی ما را محدود به ایران خواهد کرد . مبرهن است که جهانیان به صداهایی که می شنوند پاسخ می دهند نه به صداهایی و اتفاقهایی که نمی شنوند و نمی دانند. تراختور باید تیمی باشد که سایتهای هواداری آن مجهز به زبانهای زنده دنیا میشوند.

Tiraxtur1

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد