5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تقدیم به فراز کمالوند: بدیها را فراموش و خوشیها و خوبیهایت را در

TractorFansPortal.Com. هرچند نوشتن متن خداحافظی از کمالوند به صورت ادبی بسیار شیرین می باشد اما خواستم حرفهای آخرمان را مردانه و جوانمردانه با فراز در میان بگذارم.

اکنون دستم را در دستت می گذارم . دستی مردانه که تمام بدیها را فراموش و تمام خوشیها و خوبیهات را دل یادگار کند. دوست دارم بدانی که آخرین حرفت که گفتی تا ابد عاشق تراکتور خواهی ماند را در دفترمان ثبت و ضبط کردیم. دوست دارم بدانی که هر انتقادی موجه یا ناموجه به خاطر

تراکتورمان بود. همان عشقی که تو هم در سینه داشتی. دوست دارم بدانی که تراختور در مکتب درس عشق من و تو خوب بزرگ شد. اکنون تراختور من و تو که سه سال نزدت شاگردی کرد همچون نوجوانی بود که تازه به بلوغ رسیده بود. پرشور و شکننده و البته در جویای مستقل بودن. روزگاری من و تو یک دغدغه مشترک داشتیم. آن هم اینکه عشقمان سقوط نکند، عشقمان راه ناصواب نگیرد و خون دلها خوردیم به خاطر این. اما او دوست داشت همگان بدانند که او دیگر خود می تواند راه خود را انتخاب کند. انتخابهایی که مربیان و مدیران را کنار خواهد و در جستجوی جهانی شدن خواهد بود. اما او هیچ وفت یادگار اولین مدرسه اش را از یاد نخواهد برد.

آقای کمالوند، اکنون تو همشهری ما تا ابد هستی. عشق زندگی ات را آذربایجان یافتی و ازدواج کردی. دوست دارم بدانی همه هواداران از اتفاقی که برایت افتاده بسیار ناراحت هستند. گفتند علتش را نمی گوییم. اما ما نیک می دانیم که علتش چیست. و مردانه دستت را می گیریم و خود را شریک این اتفاق می دانیم. دوست دارم بدانی که کسانی که بر صندلی عدالت نشسته بودند نتوانستند که حق را ببینند و قبول نمایند.

آقا فراز، برادر من، این دنیا خیلی کوچک هست و روزی خواهد آمد که رو در روی تراختور قرار می گیری. خواستم بدانی که دوست نداریم تو اشتباه امثال دائی را مرتکب بشی. کسانی که به اشتباه فکر می کردند ما از آنها باخت را گدائی می کنیم. می خواهم بدانی که دوست داریم قدرتمند در مقابلمان قراربگیری. قدرتمندتر از هر بازی دیگر. دوست داریم بر نیمکت تیمت باشی و دور افتخارتو دوباره در سهند بزنی و روزگار فراموش نشدنیمان دوباره تکرار شود و تو نیز نیک می دانی که هوادران این تیم نیز تو را تشویق خواهند کرد و چنان با قدرت جلوی تو صف آرایی خواهند کرد تا روزهای فراموش نشدنی رکوردها دوباره تکرار شود و بدان که در سهند کسی که قدرتمند باشد خواهد برد.

در آخر همچنان که مردانه دستت را در دست داریم برای خانواده ات کانونی گرم از محبت و عشق را آرزو می کنیم و دوست داریم  نام تو بر تارک مربیگری فوتبال همیشه بدرخشد.

اکنون تو را در آغوش می گیریم و دعاهایمان را بدرقه راهت می کنیم.

به امید دیدار
Tiraxtur1

نظرات 1 + ارسال نظر
جبرئیل غنی لیدر تیم 1390/04/01 ساعت 02:03 ب.ظ

مراسم اسقبال با شکوه از پرافتخارترین مربی ایران ( امیر ژنرال ) روز جمعه ساعت 16 الی 16:30 فرودگاه تبریز .
علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تلفن تماس بگیرند. 09149960574
جبرئیل غنی : لیدر تیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد