5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

روح الله داداشی تورک اوغلی روحون شاد اولسون

نویسنده : یوسفی - ساعت ٩:٥٤ ‎ب.ظ روز سه‌شنبه ۱۳٩٠/٤/٢۸
 

امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز که صبح امروز از ترکیه به ایران بازگشت به خبرنگار ورزشی برنا گفت: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم، فقط به دلیل فشردگی کارمان، مقداری به بچه ها فشار آمد که البته ظرف روزهای آینده همه آنها به مرز آمادگی خواهند رسید.


وی افزود: در این اردو چند بازی خوب انجام دادیم که آخرین آن ها مقابل تیم ملی یمن بود؛ البته چند تیم مطرح ترکیه نیز درخواست بازی با تراکتورسازی را داشتند، اما ما صلاح دیدیم که به بچه ها فشار بیش از حدی وارد نشود. 

قلعه نویی ضمن ابراز رضایت از شرایط تیمش گفت: تنها نگرانی ما به مصدومان تیم برمی‌گردد، در غیر اینصورت از هر لحاظ طبق برنامه ریزی هایمان جلو رفته ایم.
 
وی درباره دلایل دیپورت یکی از بازیکنان تازه وارد برزیلی گفت: ما این بازیکن را تست کردیم، اما شرایط فنی او مورد قبول قرار نگرفت و از تیم جدا شد.

سرمربی تراکتورسازی درباره اشپیتیم آرفی گفت: متاسفانه این بازیکن به دلیل مصدومیت فقط  10 دقیقه بازی کرد، اما مشکل او جدی نیست و به زودی به تمرینات برمی گردد ضمن اینکه سیاوش اکبرپور نیز از اول ماه آینده به تمرینات اضافه می شود.

قلعه نویی در ادامه از احتمال جذب یک بازیکن آرژانتینی به‌عنوان آخرین خرید تراکتورسازی خبر داد.

وی در انتها ضمن تسلیت به خانواده روح الله داداشی گفت: آن مرحوم را چند بار در مراسم مختلف از نزدیک دیده بودم؛ بچه خوبی بود، وقتی خبر کشته شدن او را شنیدم، حسابی اعصابم به هم ریخت.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد 1390/04/31 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.football-kal.blogfa.com

سلام خوبی؟؟؟؟
اگه مایل هستی از تیمت در مقابل تیمای دیگه دفاع کنی به ما سر بزن
وبلاگ کل کل فوتبالی منتظرته
فعلا[قلب]

سلاملار
سیزدن تشکر ائلیرم
آمما وقتین آزلیغی!!
موفق اولاسیز

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد