5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

جعفری:شدیدا پیگیر مساله دیشب هستیم

جعفری:شدیدا پیگیر مساله دیشب هستیم

همانطور که در پست قبلی گفته شد دیشب اتفاقات ناخوشایندى در استادیوم سردار جنگل رشت رخ داد. هواداران منتسب به داماش گیلان، از ابتداى بازى فحاشى به هواداران و اعضاى تیم تراکتورسازى و همچنین تیم داورى را آغاز کردند.

پس از به ثمر رسیدن گل دوم تراکتور، آنها به شکستن و پرتاب صندلى روى آوردند و در پایان بازى با حضور در پارکینگ، شروع به تخریب اتومبیل هاى هواداران تیم میهمان کردند و خسارات قابل توجهى به خودروهاى تراکتورچى ها وارد شد.

این حرکت زشت، با حمله رشتى ها به اتوبوس حامل بازیکنان تراکتور تکمیل شد. در این میان، حسین عسگرى، رئیس کمیته داوران نیز که با عنوان ناظر از نزدیک شاهد این مسائل بود، طى گزارشى، تمام اتفاقات را به مسئولان ارائه داده است.

از سردار جعفرى در این مورد پرسیدیم که ایشان پاسخ داد: "هواداران مطمئن باشند، ما شدیدا پیگیر این مساله خواهیم بود تا حق از دست رفته هوادارانمان را به آنها برگردانیم. هواداران تراکتور سرمایه هستند و ما وظیفه داریم از حقوق آنها دفاع کنیم."

با توجه به اینکه، تراکتور تماشاگران خود را، از همراهى در دو بازى خانگى، به علت تخلفات مشابه، به همراه نداشت، انتظار میرود، با پیگیرى مسئولان، جریمه اى مشابه جریمه هواداران تراکتور، براى هواداران تیم داماش در نظر گرفته شود، تا دیگر شاهد این بد اخلاقى ها در استادیوم ها نباشیم.

نکته بسیار  دلخراش بازی دیشب این بود که اسماعیل پورفتحی قبل از بازی بیرون از ورزشگاه توسط هواداران داماش با ضرب چاقو مجروح شده و الان وضعیتش بسیار وخیم هست و همچنین قراره امروز عمل بشه


http://tiraxtur-bayragi.mihanblog.com/post/comment/2258

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد