5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

من اسماعیل پورفتحی هستم / طرفدار تراختور هستم و خواهم ماند

من اسماعیل پورفتحی هستم / طرفدار تراختور هستم و خواهم ماند

اسماعیل پورفتحی

سلام 
من اسماعیل پورفتحی هستم.
همان شخصی که روی نادانی یک تماشاگر نما قبل از بازی تراختور و داماش مورد ضرب و جراهت با چاقو قرار گرفتم.
می خوام از آقای فردوسی پور که مصاحبه منو به صورت گلچین در آورده بود وبدون رعایت ادب وکلام به پخش گذاشت و برنامه رو تا جایی پیش برد که حتی جای حرف زدن رو واسه سردار جعفری هم نذاشت و حتی یک بار هم به این قضیه تو کلام اشاره نکرد گله کنم... چونکه اگه من طرفدار یکی از تیم های استقلال پیروزی بودم الان خدا می دونه که چه غوغایی به پا شده بود. از این رو که آقای فردوسی پور شما در آرشیو زنی (در آوردن آرشیو) شهرت خاصی دارین ما هم آرشیو های شما را گمانه زنی کردیم و دیدیم که تو اتفاقات مشابه (که هیچ کدام به شدت زخم بنده نبود که 15سانت طولش و 12 سانت عمقش بود که در اثر خونریزی شدید در بیمارستان چیزی نمانده بود که جونم رو از دست بدم.) با عوامل و فرد مجروح چطور صحبت کردین و براشون آرزوی سلامتی کردین و درد ودل کردین که اینم واسه ما زیاد دیدین ولی ما یه خدایی داریم که به فکر سلامتی و پایداری ماست و نیازی به دلسوزی چنین افرادی رو نداریم.
و افتخار می کنیم که همیشه طرفدار تراختور هستیم و خواهیم ماند. 
ویک بار دیگر نیز به تراختورچی بودنم افتخار کردم که مسولان تیمم وبازیکنان و به خصوص از هواداران آذربایجانی که مرا فراموش نکردند.
با تشکر.

این مطالب را خود اسماعیل پورفتحی برامون فرستاده / ما نیز برای ایشان آرزوی سلامتی و حضور دوباره ایشان در استادیوم سهند هستیم

http://tiraxtur-bayragi.mihanblog.com/post/comment/2305

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد