5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تحریم نشست خبری پس از بازی توسط خبرنگاران و مراسم آتش بازی
 

این دربی که بیش از 50 هزار تماشاگر داشت، بدون کوچکترین حاشیه ای، با نتیجه 5 بر 1 به سود تراکتورسازی به پایان رسید و به همگان نشان داد که هواداران تراکتور، جز بهترین های دنیا هستند

از جمله  حاشیه های زیبا حضور هواداران آذربایجانی در ورزشگاه بود و هر دو تیم را تشویق می کرد شهرداری وقتی گل چهارم را دریافت کرد هواداران با شعار "  بسده " از بازیکنان تراختور خواستند که بیشتر از این به شهرداری گل نزند  از جمله حواشی بازی می توان به حضور مسعود پزشکیان نماینده تبریز بود هواداران به علت مخالفت مجلس با نجات ارومیه شعارهاری علیه مجلس سر دادند و خواستند که هر چه زودتر برای ارومیه کاری انجام دهد ( ادامه مطلب )


 

دیدار تیمهای همشهری تراکتورسازی و شهرداری تبریز که شب گذشته در چهارچوب هفته پنجم لیگ برتر برگزار شد با حاشیه های همراه بود که از آن جمله میتوان به تحریم نشست خبری پس از بازی توسط خبرنگاران اشاره کرد.
حاشیه های این بازی به شرح زیر است:


هواداران تراکتورسازی تبریز در طول بازی با شعارهایی از مجلس شورای اسلامی خواستند درباره وضعیت دریاچه ارومیه اقدامی مناسب انجام دهد.
هواداران تراکتورسازی که ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز را پر کرده بودند همزمان با تشویق تیم خود بازیکنان شهرداری تبریز را نیز تشویق میکردند که در نوع خود بسیار جالب بود.


هواداران تبریزی در پایان بازی خطاب به تیم فوتبال استقلال گفتند در هفته ششم تبریز به تهران میآید که منظورشان از این شعار حضور گسترده تماشاگران تبریزی در ورزشگاه آزادی در دیدار برابر این تیم بود.


در طول مسابقه از حضور خبرنگاران در جایگاه ویژه خبرنگاران ممانعت به عمل آمد و خبرنگاران نیز به نشانه اعتراضی نشست خبری پس از دیدار دو تیم را تحریم کردند. پس از پایان بازی مراسم آتشبازی در ورزشگاه یادگار امام (ره) به مناسبت روز جهانی قدس انجام شد.

در بین دو نیمه بازی در مراسمی با حضور استاندار آذربایجان شرقی از یوسف کرمی ملیپوش تکواندوی ایران و جمعی دیگر از ورزشکاران استان تجلیل شد.

 

 

 

http://tiraxtur-bayragi.mihanblog.com/post/2327

 



در بازی تراختور و بلدیه شعارهای ملی و بیشتر در رابطه با اورمو گولو از طرف ملت آزربایجان داده شد که از مهمترین شعارها می توان به:


اورمو گلو جان وئریر......مجلیس اونو قتلینه فرمان وئریر
اورمو گلو سسلنیر...........سوسوزام هارای هارای
گلین گئده ک آغلایاق........اورمو گولون دولدوراق
یاشاسین.......................آزریایجان
آزربایجان جانیمدئر.........اورمو گلو قانئمدئر
آزربایجان وار السون.......ایستمین کور اولسون


نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا 1390/06/07 ساعت 05:51 ب.ظ

سلام یاشاسین تراختور اقا به این وبلاگ مراجعه کنید حتمااااااااااااااااا لطفااااااااااااااااااااااا
نظر فراموش نکنید من گذاشتم حتمنااااااااااا
به رسم تراکتوری با ادب بزارید حال گیری کنیم یا علی
http://esteghlal-hero.blogfa.com/

آراز 1390/06/10 ساعت 08:40 ب.ظ http://www.traxtur-fc.mihanblog.com

سلام
وبلاگه با حالی داری دمت گرم
اگه خواستی منو با عنوان تراختور اف سی لینک کن بعد بهم خبر بده تا با هر نامی که خواستی لینکت کنم
یاشاسن تورک میلتی

سلاملار
من سیزی لینک ائله دیم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد