5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

هافبک مورد غضب قرار گرفته تراکتورسازی: «شاید قرار بود بلایی سرم بیاید و حالا منتظرم تا وضعیم مشخص شود.»

به گزارش جام نیوز به نقل از سایت گل، مهدی کیانی هافبک دفاعی تراکتورسازی همچنان پشت چراغ قرمز امیر قلعه‌نویی گیر کرده است. او که فعلا مجوز بازگشت به تمرینات را نگرفته در مورد آخرین وضعیتش گفت: فعلا هیچ چیز مشخص نیست و تماسی هم با من گرفته نشده ولی فکر می‌کنم این هفته وضعیت ماندن یا جدایی‌ام مشخص شود.»
کیانی در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنی نباید با قلعه‌نویی جروبحث می‌کردی، خاطرنشان می‌کند: «من قبلا حرف‌هایم را زدم و آبی که ریخته شده را نمی‌توان جمع کرد. به هر حال قسمت بود که این اتفاق بیفتد و من در تمرینات و بازی قبلی تراکتور غایب باشم. شاید قرار بود بلایی سرم بیاید و حالا منتظرم تا وضعیم مشخص شود.»
کیانی در پایان حرف‌هایش خاطرنشان می‌کند: «من دوست دارم به تراکتور برگردم و اگر قصد جدایی داشتم قبل این کار را می‌کردم که با پیشنهادهای بسیار خوبی مواجه بودم. الان هم باشگاه هیچ تماسی با من نگرفته و انگار نه انگار که 4 سال برای تراکتور زحمت کشیدم. البته ایرادی ندارد و من فعلا صبر می‌کنم تا وضعیتم مشخص شود.»

جام نیوز

نظرات 1 + ارسال نظر
reza 1390/06/30 ساعت 10:48 ق.ظ

سلام خسته نباشید وبلاگ خوبی دارید شما من را با نام تراختور یارلاری لیمک کنید خبر بدید لینک کنم ممنون
www.tiraxtur-yarlari.persianbog.ir

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد