5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

شش نکته جالب در برنامه 90 مورخه 28/6/90 در مورد تیم تراکتور

شش نکته جالب در برنامه 90 مورخه 28/6/90 در مورد تیم تراکتور 

 

.

1- عدم نمایش و بیان تشویق بازیکنان بعد از باخت: با ورود تراکتور سازی بعضی فرهنگهای جدید و شایسته وارد فوتبال برتر ما شده است. از جمله گفتن عیبی یوخ از طرف هواداران بعد از خوردن گل و تشویق تیم حتی بعد از باخت و اشتباهات بارز و تاثیر گذار بازیکنان، که متاسفانه در طول سه سال اخیر حتی برای یکبار هم برنامه 90 به این کارهای مثبت توجهی نداشته است. البته با این وجود، این فرهنگ رفته رفته به دیگر شهرها هم می رود که نمونه بارز آن تیتر روزنامه استقلال در روز بعد از شکست از تراکتور بود که تیتر بزرگ زده بود: عیبی یوخ. سوال اینست که چرا برنامه نود از یک نکته منفی در مورد تیم تراکتور از کاه، کوه می سازد و برعکس در مورد نکات مثبت مربوط به این تیم کوه را کاه می کند؟ آیا اگر هواداران پیروزی هم صاحب این فرهنگ می شدند، تیم پیروزی با این همه بازیکن و ملی پوش الان در رده نزدیک آخر قرار می گرفت؟ جالب است که هفته پیش هم که آقای ابراهیمی بازیکن ارزنده و محبوب تراکتور مهمان برنامه نود بود وقتی می گفت تیم محبوب من تراکتور است آقای فردسی پور اصرار می کرد نه راستشو بگو استقلالی هستی یا پرسپولیسی؟!!!!! و اف 14 تراکتور هر چه می گفت قرمز از نوع تراکتور را بیشتر دوست دارم آقای مجری نمی توانست قبول کند مثل اینکه تو این کشور هر بازیکنی یا استقلالی هست یا پرسپولیسی؟ آقای فردوسی پور همه مثل خودتان نیستند. غیر از دو تیم محبوب شما تیم های محبوبی هم هستند.

2- مصاحبه با رییس هیات فوتبال گیلان در مساله ای که مربوط به داوری بود : هر مشکلی که برای داور بیافتد این وظیفه کمیته داوران است که از نماینده خود دفاع کند به هیات فوتبال یک استان چه ربطی دارد؟ در حقیقت سوال اینست آیا داور نماینده کمیته داوران است یا هیات فوتبال یک استان که برنامه نود با رییس هیات فوتبال گیلان مصاحبه می کند؟ چگونه باور کنیم در این کار قصد و غرضی نیست؟

3- رفتار عجیب کمک داور: کمک داور بازی ادعا داشت چند نفر او را از ورزشگاه تا پمپ بنزین تعقیب نموده و در پمپ بنزین با او درگیر شده و به او صدماتی وارد کرده و به ماشینش هم خراش وارد کرده اند. معمولا هر انسانی در این جور مواقع شماره ماشین مزاحم را حفظ نموده و به پلیس 110 اطلاع می دهد، آقای کمک داور چرا شما این کار را نکردید و به رییس هیات فوتبالتان اطلاع دادید؟

4- ادعای عجیب کمک داور: کمک داور مسابقه دعوا در یک مکان عمومی را به تیم تراکتور ارتباط می دهد. از کجا معلوم مزاحم ناموس کسی نشده اید؟ به کس بی احترامی نکرده اید؟ و صد احتمال دیگر. آیا این احتمالات را برنامه نود نمی دانست که اینقدر اصرار داشت این مساله را به تیم تراکتور ارتباط دهد.

5- کارشناس تیزبین: در یک اقدام غیر عمد و حتی بعد از تذکر آقای قلعه نوعی کارشناس داوری برنامه از روی تصویر کاملا واضح و مشخص آفساید نیم متری تیم نفت را که منجر به گل آن تیم شد تشخیص نمی داد؟ تصویری که حتی خود اقای فردوسی پور بالاخره اذعان کرد مثل اینکه نیم وجبی در آفساید هست؟ جالب است است ایشان دلیل می آورد چون بازیکن نفت –حدود یک متر-از بازیکن تراکتور به دوربین نزدیکتر است پس ما بازیکن نفت را نیم متر جلوتر می بینیم. واقعا آفرین

6- توهین به مردم گیلان و آذربایجان: آقای غیاثی رییس کمیته داوران در تماس تلفنی هم به مردم گیلان توهین کرد جایی که بقول خودشان یک ادعای مطرح شده یک طرفه از طرف کمک داور را در رسانه عمومی چند بار با تاکید تکرار کرد: جوجه رشتی. آقای رییس قاضیان مگر شما مسلمان نیستید؟ آیا در اسلام بدون شنیدن ادعای دو طرف می توان سخنان یک طرف را در رسانه عمومی مطرح کرد؟ آیا اگر هم بعدا ثابت شود این ادعا غلط است می توانید آبرویی که مقابل همه ریختید را دوباره جمع کنید؟ ایشان در ادامه مردم و مسنولین آذربایجانی متهم به کتمان حقیقت و پاک کردن مدارک و شواهد در صورت وجود کرد؟ آقای رییس چه راحت متهم می کنید آنهم نه یک نفر که یک استان را؟ و جالب است که این اقدام به هیچ عنوان تشویش اذهان عمومی نیست و ایشان می توانند هم به مردم آذربایجان و هم گیلان توهین کنند و آنها را بجان هم اندازند!!!

و اینجاست که آدم حس می کند بوی سناریو و توطئه ای جدید از طرف اونهایی که چشم دیدن تراکتور را ندارند می آید پس مواظب باشیم.

از طرف یک هوادار - 29/6/90 

 

http://www.tiraxtorfans.com/1389-07-28-16-26-57/1389-08-16-08-21-07/3356.html

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد