5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

شرفی: تعصب در تراکتور به پیراهن وجود ندارد؛ روی بازیکنان تراکتور

شرفی: تعصب در تراکتور به پیراهن وجود ندارد؛ روی بازیکنان تراکتورسازی باید برچسب شکستنی زد

سرمربی تیم مس سرچشمه با بیان اینکه در تیم تراکتورسازی تعصب به پیراهن وجود ندارد، گفت:روی بازیکنان تراکتورسازی باید برچسب شکستنی زد.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، اصغر شرفی بعد از بازی تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: امروز فوتبال همانند بسکتبال ورزش حرکتی بوده و بازیکنان باید دائما در حال جنب و جوش بوده و بازیکنانی که ایستا باشند، فقط به درد والیبال می‌خوردند.
وی افزود: روی بازیکنان تراکتورسازی باید برچسب شکستنی زد، زیرا آنها بازیکنان ایستا و ساکنی بوده که کمتر به دنبال توپ می‌دویدند و در مجموع در تیم تراکتورسازی تعصب به پیراهن این تیم را ندیدیم.
وی در مورد تساوی تیمش مقابل تراکتورسازی گفت: این یک امتیاز نه دردی از تیم ما را دوا می کند و نه برای تراکتورسازی تاثیری داشت، اما از مساوی و کسب یک امتیاز مقابل تراکتورسازی راضی هستم.
سرمربی مس سرچشمه با بیان اینکه بازی‌های تیم تراکتورسازی را آنالیز کرده بود، از تمام بازیکنان خود اظهار رضایت کرد.
وی در مورد مجتبی ترشیز بازیکن سابق تراکتورسازی که در مس سرچشمه حضور دارد، گفت: ترشیز بازیکن حرفه‌ای است، حرفه‌ای نه از لحاظ گرفتن پول، بلکه بازیکن دونده و در اختیار تیم بوده و من از بازی وی مقابل تراکتورسازی رضایت کامل دارم.
بازیکن سابق تیم ملی ایران و پاس تهران تصریح کرد: در لیگ برتر فوتبال کشور تیم‌ها به هم نزدیک بوده و با کمی فداکاری و دوندگی و از خود گذشتگی می‌توان کارها بزرگی را انجام داد و من آمده‌ام که در مس سرچشمه با بازیکنان تیم کارهای بزرگی را انجام دهیم.

فوتبال ایران اسیر بازیکن‌ سالاری است
وی در بخش دیگری از سخنانش فوتبال ایران را اسیر بازیکن سالاری خطاب کرده و حل این معضل را با درست کردن ساختار فوتبال ممکن دانست.
شرفی فوتبال دفاعی تیمش را نوعی تاکتیک دانست و اظهار کرد: فوتبال به من اجازه می‌دهد که هر جوری دلم خواست بازی کنم، نحوه بازی تیم مس سرچشمه باید برای رضایت طرفدرانش باشد نه تیم تراکتور و تماشاگرانش.
وی در مورد دفاعی باز کردن تیمش گفت: من نسبت به داشته‌هایم تیم را ارنج می‌کنم، اما اگر بازیکنانم کمی حرفه‌ای‌تر عمل می‌کردند می‌توانستیم تراکتور را در تبریز شکست دهیم.
تیم مس سرچشمه در مقابل تراکتورسازی تبریز به تساوی بدون گل دست یافت.
تیم مس سرچشمه با این تساوی 12 امتیازی شده و همچنان در قعر جدول قرار دارد.
این سومین بازی بدون شکست شاگردان شرفی است که با تساوی مقابل تراکتورسازی و فجر سپاسی در خارج از خانه و پیروزی خانگی بر مس کرمان به دست آمده است.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد