5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

بازگشت پیروزمندانه ی تیراختور به استادیوم سهند آذربایجان با ایستادن بر شانه های ذوب آهن 

 

سه شنبه, 20 دی 1390  ساعت 17:19  

Tiraxturfans.Com. تیراختور در یکی از روزهای خوب خود و در شرایطی که هوادران استقبال مناسبی از مسابقه بعمل آورده اند علیرغم خیل پرشمار محرومان و مصدومان خود و پس از هفته ها ناکامی در بازیهای خانگی با ارائه ی یک بازی برتر توانست برای دومین بار در طی فصل کنونی ذوب آهن اصفهان را از پیش رو بردارد.

در نیمه ی اول ثمره ی تلاش دو تیم که از همان ابتدا یک بازی پایاپای را به نمایش گذاشته بودند فقط یک گل به ثمر رسیده در دقیقه ی 25 توسط محمد قاضی برای ذوب آهن بود. مصدوم شدن قاسم حدادی فر بازیکن جدید الورود تیراختور و تعویض وی با مصطفی اکرامی و اخراج سینا عشوری بازیکن ذوب آهن در دقیقه ی 43 با کارت زرد دوم محسن ترکی از جمله ی اتفاقات مهم اولین نیمه ی این مسابقه بود.

تیراختور نیمه ی دوم را تهاجمی تر آغاز نمود و در حالیکه هواداران با شور و حال زاید الوصف خود تیم را جهت جبران گل خورده رو بجلو فرا می خواندند در دقیقه ی 58 پاس ارسالی محمد باراهیمی به سیامک سرلک دیگر بازیکن جدید تیراختور توسط وی تور دروازه ذوب آهن را فرو ریخت اما محمدرضا ابوالفضلی کمک داور مسابقه پرچم را به علامت آفساید بالا برد اما محسن ترکی نظر وی را نپذیرفته و پذیرش گل توسط وی اعتراض بازیکنان و نیمکت نشینان ذوب آهن را به همراه داشت اما داور روی تصمیم خود مصر بود و تساوی 1-1 در اسکوربورد ورزشگاه حک شد. در دقیقه ی 64 سیاوش اکبرپور که هفته های متوالی از گلزنی برای تیراختور ناکام بود با پاس ارسالی احسان حاج صفی در یک موقعیت تک به تک با شهاب گردان قرار گرفته و دومین گل این بازی و پنجمین گل فصل خود را وارد دروازه ی ذوب آهن نموده و ورزشگاه را منفجر نمود. پس از گل دوم تیراختور جهت افزودن بر گلهای خود تلاش نمود و در چندین نوبت با خوش شانسی ذوب آهن و ایستادگی دروازه بان این تیم خطر از بیخ گوشش رد شد که در نهایت این مسابقه ی پرهیجان با پیروزی شیرین 2-1 تیراختور به اتمام رسید.

در این مسابقه هواداران سنگ تمام گذاشته و با تشویقهای بی امان خود فرصت عرض اندام را از تیم اصفهانی سلب نمودند و از ابتدای مسابقه بارها و بارها با سردادن شعار همیشه جاوید «یاشاسین آذربایجان» و سایر شعارهای ناب خود برای سایر رقبا و همچنین بدخواهان تیراختور خط و نشان کشیدند. در یک صحنه با فرستاده شدن بالنی به رنگ سرخ تیراختور به هوا طنین یکپارچه ی شعار «یاشاسین آذربایجان» فضای استادیوم را به لرزه درآورد که رفته رفته با اوج گرفتن بیشتر آن فریاد هواداران نیز پرصلابت تر می گشت. تشویقهای هواداران پس از پایان بازی نیز با شدت تمام ادامه داشت و آنان با شور و شعفی وصف ناپذیر و به امید روزهای پیروزی بخش آینده راهی منازل خود شدند.

با این پیروزی تیراختور 33 امتیازی شده و موقتاً در مکان سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

پورتال هواداران تیراختور این پیروزی دلچسب را به آحاد ملت قهرمان آذربایجان تبریک گفته و برای تیم محبوب آذربایجان آرزوی روزهایی پر از پیروزی می نماید.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد