5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

پاسخ کوبنده ی تیراختور به هواداران تهی از فرهنگ رشتی با 3 گل سرخ

دیدار پرهیجان تیراختور-داماش را سرخهای آذربایجان با پیروزی قاطعانه ی خود به اتمام رساندند تا فاصله ی تیراختور با صدر جدول به حداقل خود برسد.

مسابقه از ساعت 15:00 در میان شور و هیاهوی افزون بر 40 هزار نفر از هواداران که با حضور پرصلابت خود آمده بودند با تحمیل شکستی سنگین بر تیم شمالی هم پاسخی قاطع به رفتارهای تهی از فرهنگ هواداران تیم رشتی در بازی رفت داده و هم تیراختور را بیش از پیش به صدر جدول نزدیک نمایند آغاز شد.

در دقایق اولیه ی مسابقه دو تیم به ارزیابی همدیگر پرداخته و به رغم آنکه داماشی ها از همان ابتدا با انگیزه ی یک بازی پایاپای استارت مسابقه را زده بودند توپ و میدان بیشتر در اختیار تیراختور بود و چندین حمله نیز از طرف سربازان درون زمین تیراختور به روی دروازه ی داماش ترتیب داده شد اما با خوش شانسی این تیم و ایستادگی بازیکنانش راهی به دروازه ی آن پیدا ننمود تا آنکه برخلاف جریان بازی محمد غلامی در دقیقه ی 30 با توپ ارسالی از جناح چپ با ضربه ی سر دروازه ی تیراختور را گشود تا دوباره شعار «عئیبی یوخ» در ورزشگاه طنین انداز شود. پس از دریافت گل تیراختور جهت جبران مافات آهنگ تهاجمی خود را بیشتر نمود که در نتیجه در دقیقه ی 33 فرزاد حاتمی با سماجت خود با گرفتن توپ از مدافعان داماش با شوتی زیبا دروازه ی این تیم را فرو ریخته و استادیوم را منفجر نمود. پس از گل تساوی تیراختور حملاتش را جهت تحمیل برتری خود بر حریف شدت بخشید که 11 دقیقه پس از به ثمر رسیدن گل اول با خطای پنالتی اتفاق افتاده بروی محمد ابراهیمی رودریگو توزی در دقیقه ی 45 برای بار دوم داماشی ها را تسلیم نمود تا هواداران که پس از به ثمر رسیدن گل پیروزی سر از پا نمی شناختند با انرژی و هیجانی وصف ناپذیر به انتظار نیمه ی دوم بنشینند.

در نیمه ی دوم تیم گیلانی تحرک بیشتری به بازی خود داده و در دقایقی توپ و میدان را در اختیار گرفت و در یکی از صحنه های حساس مسابقه شوت از راه دور حسین ابراهیمی زوزه کشان به تیر دروازه ی تیراختور نیز برخورد نمود. با مشاهده ی قدری افت در بازی تیراختور امیر قلعه نوعی تلاش نمود با انجام برخی تغییرات تسلطش بر توپ و میدان را تداوم بخشیده و ضمن ممانعت از به ثمر رسیدن گل تساوی داماش بر گلهای زده ی خود نیز بیفزاید که در نتیجه ی همکاری مصطفی اکرامی و احسان جاج صفی، پاس ارسالی اکرامی توسط فلاویو لوپز به گل سوم تیراختور مبدل شد تا شادی هواداران بی پایان شده و تیراختور جهت به ثمر رساندن گل چهارم خود نیز امیدوار شود و موقعیتهایی نیز جهت نیل به آن به دست آورد اما تلاشهایش ثمری بیشتر از 3 گل در بر نداشت تا در نهایت این مصاف حساس با پیروزی 3 بر 1 تیراختور به اتمام رسیده تا سرخهای آذربایجان با روحیه ای مضاعف به استقبال داربی آذربایجان بین بلدیه اسپور و تیراختور در روز چهارشنبه پنجم بهمن رفته و پس از آن در روز یکشنبه نهم بهمن خود را مهیای رویارویی فوق االعاده حساس با استقلال که از آن می توان بعنوان فینال زودرس لیگ یازدهم نیز نام برد نمایند.

با توجه به شکست 2 بر 1 استقلال مقابل فجر سپاسی در شیراز، تیراختور با این پیروزی قاطعانه خود را به 1 امتیازی این تیم در صدر جدول رساند.

پورتال هواداران تراکتور ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند و قدردانی از هوادارانی که با حضور پرشور و پرصلابت خود گرمای مسابقه را صدچندان نمودند برای تیم محبوب آذربایجان در بازیهای آینده آرزوی موفقیت می نماید.
http://tiraxturfans.com/1390-10-08-14-43-51/29/4272.html

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد