5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

قلعه نویی: دوربین‌ها را به رختکن ببرید و ببینید با بازیکنانم چه

قلعه نویی: دوربین‌ها را به رختکن ببرید و ببینید با بازیکنانم چه کرده‌اند؟! پیروزی استقلال مبارک آنهایی که نمی خواستند تراکتورسازی برنده باشد فرستادن به ایمیل

یکشنبه, 09 بهمن 1390 ساعت 19:26

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتقاد از عملکرد داوری،سوت‌های محسن ترکی را نه مردانگی دانست و نه عدالت.

امیرقلعه‌نویی پس از شکست دو بر صفر تیمش برابر استقلال با حضور در نشست خبری از همه طرفداران تیمش تشکر کرد و درباره مسابقه گفت: به نظر من روز قشنگی بود و می‌توانست قشنگ نیز باقی بماند. بازی را خوب شروع کردیم و مسابقه نیز جریان اصلی‌اش را در پیشداشت. زمانی که سیستم را از 2-4-4 به 3-3-4 تغییر دادیم دو موقعیت گل داشتیم اما ازآن‌ها استفاده نکردیم.

او ادامه داد: 95 دقیقه بازی کردیم و دروازه‌بانما زمین نخورد. زمانی که دروازه‌بان یک تیم زمین نخورد یعنی اینکه همه چیز دراختیار ما بود. اما متاسفانه همانند همیشه که با قلعه‌نویی سلیقه‌ای عملمی‌کردند، در این جا نیز قانون برای ما سلیقه‌ای اجرا خواهد شد.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان این مطلبکه با قلعه‌نویی به گونه‌ای متفاوت برخورد می‌شود، گفت:یک مربی در یک مسابقهتا وسط زمین می‌رود و کمیته داوران هیچ تصمیمی درباره آن نمی‌گیرد اما من تنها بایک اعتراض کوچک محروم می‌شوم. متاسفانه 10 یا 12 امتیاز ما را گرفتند و هیچ کس حرفینمی‌زند. 8 سال پیش گفتم دسته‌ای در فوتبال هستند که مشکل دارند و حالا به آن نتیجهرسیده‌اند و برنامه 90 دو هفته روی آن مانور می‌دهد. حالا نیز نمی‌شود کاری کرد. بااین وضعیت هیچ کاری نمی‌توانم بکنم.
قلعه‌نویی درباره صحنه پنالتی تیم استقلال بیانکرد: پیش از آن صحنه بر روی حاج صفی خطا شد که داور آن را نگرفت. اگر یک در هزار آنصحنه برای استقلال خطا بود که نیست نباید بازیکن ما اخراج می‌شد. ما نیز کتاب قانونرا خوانده‌ایم و 32 سال است که در فوتبال هستیم و می‌دانیم این اتفاق‌ها باید چگونهدیده شود.
او با اشاره دوباره به تصمیم‌های سلیقه‌ای کمیتهداوران نسبت به قلعه‌نویی و تراکتورسازی ادامه داد: آقای عسگری چندین بار اعتراضکرده که دو بار آن درمورد تراکتورسازی است. متاسفانه درون زمین که نمی‌توانند تراکتوررا شکست دهند اما با ایجاد کردن چنین شرایطی این نتایج را رقم می‌زنند.
سرمربی تراکتورسازی به خبرنگاران گفت: دوربین‌های خودرا به رختکن تراکتور ببرید و ببینید که با بازیکنان من چه کار کردند. در حکومتاعتقادی که چنین بلایی سر ما بیاورند باید بگویم که نه عدالت است و نه مردانگی. بهنظر من خسرو حیدری و بازیکن خارجی استقلال در این مسابقه باید اخراج می‌شدند و دوپنالتی نیز برای تراکتورسازی گرفته می‌شد. اما همان طور که گفتم وضعیت همین است ونمی‌شود کاری کرد. باید بگویم که اعتراض کردن هیچ فایده‌ای ندارد. آن‌ها با امیرقلعه‌نویی مشکل دارند، بیایند بگویند تا مردم آذربایجان زجر نکشند.
خبرنگاری از امیر قلعه‌نویی پرسید سرمربی استقلالاعتقاد داشت تراکتورسازی در این مسابقه حمله نکرد، آیا با این نظر موافق هستید کهاو اینطور پاسخ داد: دقیقه 8 یا 9 مسابقه به وسیله ضربه کاشتهمی‌توانستیم به گل برسیم. پس از آن نیز حاج صفی می‌توانست موقعیتی که داشت را به گلتبدیل کند. با توجه به اینکه 20 دقیقه 9 نفره بازی کردیم باز هم می‌توانستیم به گلبرسیم. شما یک صحنه بیاورید که محسن فروزان زمین خورده تا من از فوتبال کنار بروم.
قلعه‌نویی در ادامه دوباره تاکید کرد که تمام اینشرایط به این دلیل است که با من مشکل دارند و ادامه داد: متاسفانه این اتفاق‌ها بهدلیل مشکلاتی که آن‌ها با من دارند و یک سری مسائل دیگر که نمی‌خواهند تراکتورسازیبرنده شود، به وجود می آید و اگر هم‌اکنون بازگو کنم کارم به جای دیگر می‌کشد. به نظر من داورمسابقه در این مسابقه سوت‌هایی زد که در پاسخ به آن‌ها تنها می‌گویم نه مردانگی بودو نه عدالت. آقای حسن‌زاده نیز می‌تواند هر جوری که دوست دارد درباره من تصمیمبگیرد چون تا امروز قانون برای من سلیقه‌ای اجرا شده است.
سرمربی تراکتورسازی با اشاره به وضعیت بد بازیکنانش پساز مسابقه به خبرنگاران گفت: پیش از نبرد با استقلال به بازیکنانم گفتم مراقببازیکنان حریف باشید. آن‌ها هفته دیگر باید برابر پرسپولیس به میدان بروند و نبایدآسیب ببینند. حتی به چند بازیکن دو کارته آن‌ها اشاره کردم و گفتم شرایطی ایجادنکنید که آن‌ها کارت دیگری بگیرند و از بازی داربی باز بمانند اما حالاشما بیاییددر رختکن تراکتور و ببینید بازیکنان من در چه شرایطی قرار دارند. اشکالی ندارد. مااین گونه بودیم و توکل ما به خدا و اهل بیت است.
قلعه‌نویی در ادامه بیان کرد: عرف داوری این استکه یک داور پس از چهار یا پنج هفته برای یک تیم سوت بزند. اما ببینید آقای ترکی درچند بازی برای ما سوت زده است. دو هفته پیش برابر ذوب آهن برای ما سوت زد و حالا دراین مسابقه. دوباره تاکید می‌کنم 8 سال پیش گفتم چه مشکل‌هایی در فوتبال وجود داردو امروز برنامه 90 نشان داد که چه ‌کارهایی در این ورزش انجام می‌شود.
سرمربی تیم تراکتور با اشاره به شرایط تماشاگرانتیمش گفت: مردم آذربایجان امروز گریه کردند. به همین دلیل در ابتدای صحبت‌هایم ازآن‌ها تشکر کردم. امروز نیز من در دلم گریه می‌کنم چرا که زمانی که حقت را بهطور عینی بخورند و نتوانی کاری کنی، خیلی شرایط سختی است.
او ادامه داد: آن حرکتی که خسرو حیدری انجام داد، باید کارت قرمز می‌گرفت اما این صحبت‌ها هیچ سودی ندارد. باید بازیامروز را فراموش کنیم و به آینده فکر کنیم اما متاسفانه با این شرایط فوتبال نمی توانی  به آینده فکر کنی و کارت را انجام دهی. ما آمادهمی‌شویم برای مسابقه اما در طول بازی این گونه سر ما را می‌برند و باز ما باید گذشتکنیم. هر چه گفتیم برابر بازیکنان استقلال جوانمردانه باشید در طرف مقابل با ساقبازیکنان من چه ها که نکردند.
قلعه‌نویی با بیان این مطلب که چهار ماه پیش گفتمتراکتورسازی کشش 4 تیم اول را ندارد، تصریح کرد: بضاعت ما همین است. 4 ماه پیش گفتمتیم کشش ندارد اما خوشبختانه با همین شرایط نیز عملکرد خوبی داریم. در این مسابقهنیز زمین مناسب بود و حتی در زمانی که 9 نفره بودیم چند کرنر گرفتیم. اشکالی ندارد،این پیروزی استقلال مبارک همه آن‌هایی باشد که دوست نداشتند تراکتورسازی برندهباشد. در پایان نیز تنها می‌گویم این وضعیت نه عدالت است و نه مردانگی.

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد