5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

موسیقی قشقایی

سیف الله کرمی متولد سال 1360 هستند.از سن 13 سالگی شیفته ی صدای سه تار قشقایی استاد هادی نکیسا می شود و از همان زمان به آموختن این ساز اهتمام می ورزد.در ابتدا با بهره گبری از نواخته های بی بدیل اساتید بزرگوار هادی نکیسا و حبیب خان گرگین پور اقدام به یادگیری می نمایند.سپس همزمان با  آموزشهای مقدماتی  و سپس تخصصی و استفاده از حضور اساتیدی همچون محمودخان اسکندری و طهمورث خان کشکولی و برزو طیبی پور راههای پیشرفت در زمینه موسیقی پرافتخار ایل قشقایی را برای خویش هموارتر می نماید. هم اکنون نیز جهت استفاده از حضور اساتید بزرگ موسیقی ایرانی به تهران نقل مکان نموده و نزد استاد ارشد طهماسبی به یادگیری موسیقی و افزایش تخصص در این زمینه مشغول هستند.

 سابقه فعالیت در عرصه موسیقی قشقایی:

از فعالیت های  ایشان در زمینه ی موسیقی قشقایی می توان به اجرای کنسرت به مناسبت هفته میراث فرهنگی در شیراز،تکنوازی سه تار قشقایی در کاست "ایلگر" با تنظیم مسعود نامداری،شرکت در جشنواره های موسیقی در شیراز،اجرای کنسرت موسیقی قشقایی در فرهنگسرای تهران به مناسبت همایش عشایر کشور به سرپرستی برزو طیبی پور و هم چنین چندین اجرای مشابه به مناسبت های مختلف اشاره نمود.

سابقه تدریس موسیقی:

در سالهای 1380 تا 86 در اداره ارشاد گچساران مشغول به تدریس سه تار و تار قشقایی بوده اند.سپس در آموزشگاههای معتبر موسیقی شیراز به تدریس سه تار قشقایی و هم چنین تار می پردازند.و هم اکنون نیز در آموزشگاه موسیقی برزو طیبی پور واقع در کرج مشغول به تدریس موسیقی قشقایی  می باشند.

 آقای سیف الله کرمی به دعوت ما هفته پیش میهمان جمع صمیمی دانشجویان  قشقایی بودند.از ایشان درخواست تدریس موسیقی به دانشجویان علاقمند در این زمینه نمودیم  و خوشبختانه ایشان ضمن تحسین این موضوع ؛در این زمینه اعلام آمادگی نمودند.

دوستان عزیزی که علاقمند به یادگیری سه تار و تار قشقایی هستند می توانند جهت اطلاع از جزئیات و استفاده از آموخته های ایشان با ما هماهنگ نمایند و یا با شماره زیر تماس بگیرند.

                                                    09178000552

دو قطعه به صورت تیزری از آلبوم آیلگر جهت شنیدن نوازندگی سه تار آقای کرمی در لینک های زیر برای دانلود گذاشته شده است.

                                               دانلود قطعه 1

                                              دانلود قطعه 2

 

 


http://qashqaee.blogfa.com/post/199/%d9%87%d9%86%d8%b1%d9%85%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-%d9%86%d8%b2%d8%af%db%8c%da%a9%db%8c

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد