5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

هواداران زمین مسابقه را برای برد تیراختور آماده کردند

از بیست و هفتم مسابقات لیگ برتر امروز تیراختور در ورزشگاه سهند در هوایی برفی و سرد به مصاف سپاهان اصفهان رفت و توانست این تیم را با گل دقیقه 57 رودریگو توسی از نقطه پنالتی شکست دهد . 

 

رودریگو توسی با گل خود در این بازی مشت محکمی در دهان همه آنهایی زد که سعی در محرومیتی ساختگی برای این بازیکن داشتند و توسی هم با بازی خوب خود نشان داد که ترس سپاهانی ها از بازی کردن او بیهوده نبوده است.

هواداران تیراختور نیز که باوجودهوای سرد در ورزشگاه حضور داشتند با وجود تمامی شایعاتی که در مورد انجام نشدن بازی داشت در حرکتی خودجوش که نشان از عشق واقعی هواداران تیراختوری داشت کاورهای را که قبل از بارش برف در زمیی مسابقه پهن کرده بودند جمع آوری کردند تا بازی در زمان مقرر شده انجام گیرد .

باغ آبادی مربی این تیم نیز که به جای امیر قلعه نویی در کنفرانس خبری شرکت کرده بود با تمجید از حرکت هواداران در جمع آوری کاورهای بازی به تمجید از آنان پرداخت و گفت:

امروز نه کسی پیغام داد و نه کسی خواستار کمک شد اما هواداران تبریزی(آذربایجانی) به صورت خودجوش عاشقانه برف‌ها را از دور زمین جمع کردند تا بازی برگزار شود. دست آنها را می‌بوسم چون آنها یار دوازدهم هستند و ما به عشق اینها فوتبال بازی می کنیم.

هواداران تیراختوری در همه زمینه ها در این بازی مؤثر و تأثیر گذار بودند چرا که با درس گرفتن از خطا های بازی گذشته در برابر این تیم با تشویقهای جانانه خود نیروی مضاعفی به بازیکنان تیراختوری داده بودند سردی هوا به شکلی بود که کسی را یارای نشستن نبود ولی با اینهمه هواداران تیراتختوری که در ورزشگاه حضور داشتند تا دقیقه پایانی بازی با گرمای تشویقهای خود زمینه را برای موفقیت بازیکنان تیراختوری فراهم کردند.

نقش امیر پاشای تیراختور نیز در این بازی ستودنی بود چرا که با آنالیز خوب بازی نشان داد کسب 3 عنوان قهرمانی در لیگ برتر به خودی خود به دست نیامده است.قلعه نویی بازی شطرنج را از زلاتکو کرانچار برد تا جواب دندانشکنی به تمامی منقدانش بدهد.

این برد را به تمامی هواداران و مردم شریف آذربایجان تبریک میگوییم چه آنانی که به ورزشگاه آمدند و سنگ تمام گذاشتند و چه آنانی که میتوانستند در ورزشگاه باشند امادر جلوی تلویزیونهای خود بازی را تماشا کردند.

یاشاسین تیراختور یاشاسین تیراختورون غیرتلی و شرفلی هوادارلاری.

بو عکس لره باخین و گورون تیراختورون عشقی آذربایجان میلتینین قلبیندهدیر و تا تراختورون بوجور غیرتلی و شرفلی هوادارلاری وار هچ کس اونون قاباغیندا دایانا بیلمز .فقط باش اییرم والسلام.

برای دیدن عکس در سایز بزرگ بر روی عکس کلیک کنید.


 

http://azarpaniz.blogfa.com/post/126

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد