5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

شهر سامان شهر قشقایی** شهر سامان - Saman şəhəri

بخش سامان از دو دهستان هوره و شوراب صغیر و دارای ۲۳ روستا و یک شهر و به مرکزیت شهر سامان و با جمعیتی بالغ بر حدود ۴۰۰۰۰ نفر و با وسعت جغرافیایی ۷۵/۵۴۸ کیلومتر مربع از شمال،شرق و جنوب شرقی به استان اصفهان و از جنوب و مغرب به حومه شهرکرد و از شمال غربی به بخش بن منتهی می شود و شامل روستاهای چمزین ،چلوان ،کاهکش ،چم خرم ، چمنار ، شوراب صغیر ، شوراب کبیر، محمد آباد،چمعالی ،چم خلیفه ،چم جنگل ، ایلبگی ،چم چنگ  با ۱۳  روستا جزء دهستان شوراب صغیر و روستاهای چم کاکا ،دشتی ،سوادجان ،هوره ،یاسه چاه، صادق آباد ،مارکده ، قوچان ، گرمدره، قراقوش  با ۱۰ روستا جزء دهستان هوره می باشد . و این بخش در ۲۰ کیلومتری شمال شرقی شهرکرد و مرکز استان واقع شده است . به دلیل عبور رودخانه  زاینده رود از بخش سامان وعبور جاده های شهرکرد اصفهان خوزستان و استعدادهای بالقوه و قابلیت های توریستی  جذاب هر ساله جمعیت قابل توجهی توریست به منطقه مراجعت و استراحت بهاره ،تابستانی و پائیز خود را می گذرانند.  


 

http://www.ostan-chb.ir/ShowPage.aspx?page_=form&order=show&lang=1&sub=1&PageId=834&codeV=1&tempname=shahrekord 

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1390/12/23 ساعت 03:49 ب.ظ http://seemorgh.blogsky.com


سلام دوست عزیز
اگر مایل به تبادل لینک هستید به وبسایت من سری بزنید انتقاد وپیشنهادی هم اگربه وبسایت داشتید از ما دریغ نکنید
بعد از مشاهده این پیغام ، انرا حذف کنید وتایید نفرمائید
آدرس http://seemorgh.blogsky.com

علی یوسفی 1390/12/29 ساعت 07:36 ب.ظ

سلام :سال نو مبارک. شهر سامان بعد از انقلاب نسبت به دیگر شهرهای استان اصلا رشدی نداشته ،ببینید تا الان سابقه ذاشته سالی در شهرداری سامان اختلاص نشه البته مسولین استانی هم بدشون نمی یاد ارگانهایی مثل سپاه،کمیته امداد،آموزش پرورش و....مجانی در بهترین مناطق سامان آپارتمان سازی کردند که مناطق بکر وتاریخی را از بین بردند وازطرف دیگه عوارضی هم به به شرداری یا بخشداری سامان پرداخت نکردند.لطفا ازین به بعد به مشکلات شهر سامان نیز بپردازید.

سلام
سیزین ده بایرامینیز موبارک
خوشحال اولارام سامانین خبرلری ده بوردا یازیلا
البته اگر سیز ساماندان دا بیزه خبر گوندرسز ممنون اولارام
یاشیاسیز
یاشاسین سامان

دعوت به همکاری از تمامی جوانان قشقایی
به همت جوانان بسیج قشقایی استان چهارمحال و بختیاری نشریه نسیم ایل قشقایی با هدف معرفی و گسترش فرهنگ ایل بزرگ قشقایی در سال ۱۳۹۱ به عنوان تنها نشریه تخصصی و بومی در بسیج استان تشکیل شد و به همت فرماندهی بسیج و سردبیر نشریه و گروه تحریه نشریه نسیم ایل پیش شماره و شماره ۱ آن در سطح استان چهارمحال و بختیاری ،استان فارس،استان اصفهان و کهکیلویه و بویر احمد(مناطق قشقایی نشین) پخش گردیده است.

لذا اینک از تمام خواهران و برادران قشقایی اهل قلم درخواست می شود جهت عضویت در گروه نشریه نسیم ایل قشقایی مشخصات خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۳۹۰۲۰۰۲۰۰ همراه با استان محل سکونت و مطالب خود را به پست الکترونیکی نشریه ارسال نمایند .

عکس ها و مطالب شهدای قشقایی محل سکونت خودتان و تصاویر و فعالیت های فرهنگی پایگاه های بسیج قشقایی سراسر کشو و انجمن های دانشجویی قشقایی سراسر کشور و مطالب درموردفرهنگ قشقایی ها و تصاویر و فعالیت های شهرهای قشقایی نشین و .... جهت درج در سایت و نشریه را برای ما ارسال نمایید .

nasimeil@yahoo.com

سایت رسمی نشریه نسیم ایل انشااله در۲۲بهمن ۱۳۹۱ به آدرس

Nasimeil.irراه اندازی خواهد شد

*لطفا ایده ها و نظرات خود را با ما در میان بگذارید .

ارتباط باما:

سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۳۹۰۲۰۰۲۰۰

آدرس وبلاگ بسیج قشقایی های استان چهارمحال و بختیاری:

http://basijnaghneh.blogfa.com


لطفا این پست را در صورت تمایل در وبلاگ قرار ردهید
باتشکر

سردبیر نشریه نسیم ایل قشقایی

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد