5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

آخرین اخبار از استادیوم یادگارامام (ره) تبریز




گزارش لحظه ای دیدار تراکتورسازی - فجرسپاسی
آناج : از هفته بیست ونهم لیگ برتر فوتبال تیم های فوتبال تراکتورسازی و فجر سپاسی شیراز امروز از ساعت 17 در شرایطی به مصاف هم میروند که برای اولین بار تماشای این دیدار برای هواداران رایگان اعلام شده است.
به گزارش آناج، دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و فجر سپاسی شیراز ، از ساعت 17 در تبریز و در استادیوم 70 هزار نفری یادگار امام (ره) در شرایطی برگزار می شود که از لحاظ مختلف دارای حساسیت های زیادی است.
در این خبر آخرین اخبار از استادیوم، حواشی، صحنه های حساس و آخرین اخبار این بازی به صورت آنی پوشش داده می شود.

13:00 » به گزارش خبرنگاران آناج با وجود فاصله زمانی زیاد تا شروع مسابقه، مسیرهای منتهی به مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) شاهد هودارانی است که با پای پیاده در راه استادیوم هستند.



13:30 » با توجه به شرایط بسیار مناسب آب و هوایی در تبریز و رایگان بودن تماشای این دیدار پیش بینی استقبال خوب و کم نظیر هواداران تراکتور دور از انتظار نیست.

هوای تبریز هم اکنون کاملا آفتابی و دمای هوا حدود 19 درجه سانتیگراد می باشد.





14:30 » با اینکه چند ساعت به شروع بازی باقی مانده است، حدود 6 هزار هوادار در استادیوم حضور دارند و در هر لحظه به تعداد انها افزوده می گردد.





14:36 » در بین هواداران چند نفر روشن دل به خاطر عشقشان به تراکتور از این ساعت در استادیوم حضور پیدا کرده اند.
باشگاه تراکتور سازی با پخش شیرینی از هواداران استقبال و پذیرایی میکند.

14:40 » ورودی های استادیوم مملو از جمعیت است. 

" set="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" get="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" getall="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }" clear="function () { return eval(instance.CallFunction("" + __flash__argumentsToXML(arguments,0) + "")); }">
">

 

">

 

">

 

">
نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد