5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تیراختور 0-0 فجرسپاسی؛ حماسه ی بزرگی که فقط گل کم داشت

جمعه, 18 فروردین 1391 ساعت 17:55

ویدئو/ پخش تراکتهایی برای نجات دریاچه اورمیه دربازی تراختور – فجر سپاسی

 

فعالین حرکت ملی آزربایجان در این بازی نیز با پخش تراکتهایی برای دریاچه اورمیه حساسیت ملت آزربایجان را برای نجات نگین آزربایجان نشان دادند . 

http://www.youtube.com/watch?v=GdFZ83_-eCs&feature=player_embedded&noredirect=1

جمعه, 18 فروردین 1391 ساعت 17:55

 

Tiraxturfans.Com. تیراختور در حضور قریب به یکصدهزار نفر از هواداران خود که با شور و حالی وصف ناپذیر آمده بودند تا تیم محبوب خود را از یکی از خوان های قهرمانی عبور دهند با تساوی بدون گل مقابل فجر سپاسی شیراز متوقف شد.

فجریها که از همان ابتدا با هدف دستیابی به یک امتیاز مسابقه پای به این میدان حساس گذاشته و جهت دستیابی به این مقصود خود بازی درگیرانه و فیزیکی را در دستور کار خود قرار داده بودند با دوندگی زیاد و پرسینگ بازیکنان تیراختور روزنه های نفوذ آن به دروازه ی خود را مسدود نمودند در سوی دیگر تیراختور در حضور انبوه هواداران خود، تحت تأثیر بازی تیم حریف و آشفتگی در خط هافبک خود در نبمه ی اول یک بازی سر در گم را به نمایش گذاشته و موقعیت چندانی روی دروازه ی حریف نتوانست خلق نماید تا دو تیم با تساوی 0-0 راهی رختکن شوند.

در نیمه ی دوم امیر قلعه نوعی که به ضعف خط هافبک خود پی برده بود با آوردن فلاویو لوپز بجای قاسم حدادی فر و محسن حسینی بجای میلاد فخرالدینی تلاش نمود دامنه ی حملات تیم خود را سازماندهی شده تر نماید اما به رغم آنکه در نیمه ی دوم وضعیت تیم قدری بهتر شد اما حملات سراسیمه و شتابزده ی آن ثمری در برنداشت تا لحظه به لحظه که به پایان بازی نزدیکتر میشد بر نگرانی هواداران افزوده شود. تلاش دو تیم در این نیمه نیز مثمر ثمر واقع نشد تا بازی در پایان با تساوی 0-0 به خط پایان خود برسد.

به نظر می رسد که با در نظر گرفتن وسع تیراختور به لحاظ بازیکن مناسبترین نرکیب جهت آن ترکیب نیمه دوم (فروزان در درون دروازه، امیر حسین صادقی و محسن حسینی در دفاع میانی، مرتضی اسدی و احسان حاج صفی بعنوان مدافعان کناری، مهدی کیانی، توزی رودریگو، فلاویو لوپز و سیاوش اکبرپور در خط هافبک و محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی در خط حمله) باشد البته می توان از برخی بازیکنان جایگزین مثل سیامک سرلک و فرزاد آشوبی بجای سیاوش اکبرپور نیز استفاده نمود و یا می توان سیاوش اکبرپور را در خط حمله نیز به کار گرفت. عملکرد تیم در مسابقات گذشته نشان داده است که بازی گرفتن همزمان از مهدی کیانی و قاسم حدادی فر برای تیم کارساز نبوده و سبب اختلال در روند حرکتی تیم میشود. گرچه امیر قلعه نوعی ممکن است چینش بازیکنان را بگونه ای انجام دهد که همه ی آنان را بالنسبه راضی نگه دارد اما انتخاب ترکیب نامتناسب سبب سوزانده شدن فرصتها میشود همانگونه که در مقابل فجر سپاسی عملاً نیمه ی اول بدلیل بازی سرگردان تیم سوخت.

در این مسابقه نیز هواداران ضمن تجدید میعاد با حماسه ی حضور 120 هزار نفری در مقابل فجر سپاسی شیراز در سوم بهمن 88 باز هم با خلق حماسه ی بزرگ دیگری برگ زرین دیگری بر صفحات فوتبال آذربایجان افزوده و همگان را در مقابل اینهمه شور و نوای عاشقانه ی خود به تعظیم و تکریم وا داشتند.

اگرچه دستیابی به هر سه امتیاز این بازی خواسته ی اصلی هواداران پرشور تیم بود با اینحال بدلیل فشردگی و شرایط خاص حاکم بر تیمها در روزهای پایانی این ماراتن سنگین بعضاً نتایج غیرمنتظره ای بدست آورده میشود و مطمئناً این وضعیت در خصوص دو تیم دیگر مدعی نیز می تواند اتفاق بیافتد از اینرو پورتال هواداران تیراختور آذربایجان ضمن تقدیر از حضور سرتاسر شور و هیجان هواداران برای تیم محبوب آذربایجان آرزوی شیرین ترین روزها را می نماید.

 

 

http://www.tiraxturfans.com/1390-10-08-14-43-51/29/4821.html

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد