5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

تیراختور 2 فولاد صفر؛ غرش شیران سرخ در آسمان آذربایجان

جمعه, 25 فروردین 1391 ساعت 18:49

Tiraxturfans.Com. در روزی حساس که تیراختو آذربایجان ر برای عقب نماندن از قافله ی مدعیان به 3 امتیاز مسابقه نیاز مبرمی داشت در یک بازی برتر توانست فولاد خوزستان را از پیش رو بردارد.

مسابقه در حضور افزون بر 30 هزار نفر از هواداران تیراختور با آهنگی تهاجمی آغاز شد. در دقایق ابتدایی دو تیم با یورش به دروازه ی همدیگر موقعیتهایی را خلق نمودند اما این تیراختور بود که در دقیقه ی 18 پاس ارسالی احسان حاج صفی را با ضربه ی سر سیاوش اکبرپور به گل اول خود تبدیل نمود تا استادیوم یکپارچه مملو از شور و هیجان گردد. در ادامه تیراختور جهت افزودن بر گلهای خود و فولاد جهت جبران مافات تلاش نمودند اما درخشش دروازه بانان دو تیم مانع از فرو ریخته شدن دروازه یشان گشت و دو تیم با پیروزی 1 بر صفر تیراختور به رختکن بروند.

تیراختور که در نیمه ی دوم آهنگ تهاجمی تری بخود گرفته بود در دقیقه ی 50 پاس عمقی رودریگو توزی را با ضربه ی روپای فلاویو لوپز به تور دروازه ی فولاد چسباند تا هواداران حاضر در استادیوم و میلیونها بیننده ی تلویزیونی سر از پا نشناسند. پس از به ثمر رسیدن گل دوم تیراختور، مهدی مؤمنی بازیکن فولاد در یک موقعیت صد در صد گل با محسن فروزان تک به تک شد و در شرایطی که توپ داشت وارد دروازه ی تیراختور میشد دروازه بان تیراختور با حرکتی خارق العاده مانع از باز شدن دروازه ی خود و تیمش گشت. در ادامه در یکی از لحظات حساس دیگر پاس ارسالی از جناح چپ با ضربه ی سر سیاوش اکبرپور در درون دروازه ی فولاد جای گرفت که کمک داور پرچم را به علامت آفساید بالا برده و گل صد در صد سالم تیراختور بدلیل اعلام آفساید سوزانده شد. تیراختور در دقایق باقیمانده نیز فرصتهایی را جهت باز نمودن بیشتر دروازه ی حریف بدست آورد اما تلاشهایش ثمر بیشتری در برنداشت تا با پیروزی 2 بر صفر خود را به 3 امتیازی سپاهان در صدر جدول برساند.

در این بازی اگرچه به نسبت مسابقه با فجر سپاسی هواداران کمتری در استادیوم حضور یافته بودند اما هواداران با شور و حال و تشویقهای بی امان خود ابتکار عمل را از میهمان اهوازی گرفتند.

تیراختور در یک بازی حساس دیگر در روز شنبه دوم اردیبهشت به مصاف راه آهن در تهران خواهد رفت.

در دیگر مسابقه، بلدیه اسپور دیگر نماینده ی آذربایجان در مقابل نفت تهران نتیجه ای بهتر از تساوی 0-0 بدست نیاورد تا با توجه به پیروزی رقبایش مثل راه آهن و مس کرمان خطر سقوط را بیش از پیش احساس نماید.

پورتال هواداران تیراختور ضمن تبریک این پیروزی ارزشمند به آحاد ملت آذربایجان برای تیم محبوب آذربایجان در 4 بازی فوق العاده حساس فصل آرزوی موفقیت می نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی آذری 1391/01/27 ساعت 12:08 ق.ظ

سلام
یئل یاتار طوفان یاتار
یاتماز تیراختور بایراغی
عشق اولسون تیراختورا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد