5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

5 میلیون هوادار تورک قشقایی تراختور

TIRAXTURUNQ 5 MILYON QAŞQAILI YARDIMÇILARI

صنعت نفت صفر تیراختور 1؛ درخشش ستاره ی سرخ آذربایجان در آسمان آب

صنعت نفت صفر تیراختور 1؛ درخشش ستاره ی سرخ آذربایجان در آسمان آبادان

Tiraxturfans.Com. سرخهای آذربایجان در چهارمین پیروزی متوالی خود، اینبار نفت آبادان را مقهور هنرنمایی خود نمودند. 

برزیلی های آبادان که این فصل در شرایط بغرنجی گرفتار شده و در طول 21 بازی فقط یکبار در هفته ی ششم مقابل صبای قم به برتری رسیده و با تحمل شکست در بیشتر بازیهای خود به قعر جدول پرتاب شده بودند، انگیزه ی فراوانی جهت پیروزی مقابل تیراختور داشتند و در نیمه اول، این تیم با حرکات پا به توپ بازیکنان خود میانه ی میدان را تصاحب نموده و در چند صحنه خطرناک ظاهر شد در سمت مقابل تیراختور نیز چند موقعیت معدود روی دروازه ی این تیم خلق نمود و گرچه در مجموع دو تیم بازی متعادلی از خود به نمایش گذاشتند اما ضرباهنگ تهاجمی نفتی ها قدری محسوس تر بود. تلاشهای دو تیم ثمری در برنداشت تا با تساوی 0-0 راهی رختکن شوند.

تیراختور مثل خیلی از بازیهای قبلی خود که در نیمه ی دوم تیمی متحول شده را به میدان می فرستد در مقابل نفت نیز بازی را با انگیزه ی مضاعفی جهت پیروزی آغاز نموده و پنج دقیقه پس از آغاز این نیمه، مهدی سیدصالحی ب فرصت طلبی خود توپ را از بازیکنان نفت ربوده و خود این بازیکن با مشاهده ی خروج دروازه بان نفت از دروازه، با ضربه ای هوایی از فاصله ی 35 متری دروازه ی آن را فرو ریخت تا سرخهای آذربایجان در این مسابقه نیز پیروزی را در دستان خود ببینند. در ادامه تیراختور جهت افزودن بر گل زده خود و نفت جهت جبران مافات تلاش نمودند که از دقیقه ی 75 به بعد حملات بی پروای نفتیها برای چند بار دروازه ی تیراختور را تهدید نمود که در دو صحنه در دقایق 77 و 82 مهدی ثابتی با درخشش خود دو موقعیت تک به تک را از بازیکنان نفت گرفت تا در پایان این مسابقه با پیروزی 1 بر صفر تیراختور به پایان رسیده و دقیقاً مشابه با هفته ی پیش، تیراختور با رساندن امتیازات خود به عدد 41، تا پایان بازی فردای ملوان-استقلال دوباره به صدر جدول تکیه زند.

اگرچه در پیروزیهای تیم همه ی بازیکنان سهیم بوده و نمی توان نام بازیکن خاصی را برجسته نمود علی ایحال در کنار بازی خوب همه ی بازیکنان تیراختور، مهدی سیدصالحی و مهدی ثابتی چهره ی پرفروغ تری داشتند بویژه اگر رفلکس های عالی مهدی ثابتی نبود شاید برای این مسایقه نتیجه ی دیگری رقم می خورد.

تیراختور در یکی از بازیهای جساس خود، روز پنجشنبه، پنجم بهمن، ساعت 15:30 پذیرای ذوب آهن اصفهان در استادیوم سهند آذربایجان خواهد بود.

پورتال هواداران تیراختور آذربایجان ضمن تبریک این پیروزی غرورآفرین به آحاد ملت قهرمان آذربایجان، برای تیم محبوب آذربایجان در ادامه ی مسابقات حساس فصل آرزوی روزهایی سرشار از پیروزی می نماید.

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن 1391/12/12 ساعت 10:12 ب.ظ

یاشا قارداش غیرتن قوربان اولادیم کی آنا وطنی یاددان چیخاتمیپسان!الله یاردیمجین اولسون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد